Heb je je altijd al eens afgevraagd hoe je Twitter goed in kan zetten om bijvoorbeeld je zoekmachine rankings te boosten, of producten optimaal kan marketen via Twitter? Waarschijnlijk wel, en als dat niet het geval was, doe je dat nu waaschijnlijk wel. Wij vroegen het ons ook af en er lijken een aantal producten te zijn die dit principe aan je uitleggen. Op Paypro kwamen we Twitter Marketing Magic tegen, van Ramses van de Werf. Gelukkig hebben we van Ramses een reviewcopy voor de Cash Code gekregen en daar zat Twitter Marketing Magic gratis bij. Daarom knallen we daar ook gelijk even een review van online.
De verkoper(s)
De verkoper van dit product is Ramses van de Werf. Hij is al lang bezig op het gebied van Internet Marketing en we zien dat hij erg actief is op Internet Marketing fora. Zijn reacties zijn oprecht en de vragenstellers hebben er echt wat aan. Weinig blabla dus, maar goede hulp. Dat vonden we ook van de Cash Code, maar daar gaat deze review nu niet over.
Wat claimt de verkoper?
De verkoper, Ramses dus, claimt dat je met zijn Twitter Marketing Magic een groot aantal volgers kan krijgen, veel response van je volgers en dat dit ervoor zorgt dat de websites die je promoot via twitter hoog in google verschijnt. Over het algemeen doet Ramses in zijn claims geen onwaarheden. Hij belooft je geen gouden bergen, maar zegt gewoon waar het op slaat. Ook in zijn cursus hebben we hem nog niet betrapt op het vertolken van onzin. Zijn tips en verduidelijkingen in zijn cursus zijn goed en makkelijk te begrijpen.
Wat krijg je?
Je krijgt een ebook dat je alles wat je maar wil weten over Twitter uitlegt. Mensen die niets van twitter weten hebben hier heel veel aan, maar er staan in dit ebook ook veel dingen waar zelfs de twitter verslaafde nog wat aan heeft. In dit ebook wordt er nauwelijks ingegaan op de marketing mogelijkheden van Twitter. Dit is puur de werking van twitter en etiquettes. Het marketing gedeelte komt naar voren in de video’s die bij het product zitten. In deze video’s gaat Ramses in op alle onderdelen die je nodig hebt om Twitter tot een goede marketing tool in te kunnen zetten. Hij legt alles goed uit en heeft een rustige stijl van vertellen.
Wat vinden klanten?
We kunnen geen negatieve reacties vinden van dit product. Dit lijkt een beetje gewoonte te worden bij producten van Ramses. Is hij misschien één van de internet marketeers die wel kwaliteit kan leveren en zijn klanten geeft wat hij ze beloofd? We zijn dus erg nieuwsgierig naar gebruikers over dit product en hun ervaring met dit product. Zowel positief als negatief.
Wat is de prijs?
De prijs van dit product is €37. Dat vinden wij een redelijke prijs voor het ebook en de zes video’s. De video’s zijn gemiddeld rond de 20 minuten en beschrijven alles wat je over het onderwerp wil weten zonder al te veel bijzaken.
Eindoordeel
Als je de titel nagaat krijg je de indruk dat het product gericht is op Markteting. Dit blijkt echter niet helemaal waar te zijn. Er is een gedeelte wat ingaat op de marktering en Ramses neemt je aan de hand mee met het opzetten van een kleine basis marketing run voor een product. Echt tot in de details en echte geheimen vertelt hij je echter niet. Het zijn vooral de basis onderdelen waar de beginnende twitteraar veel aan heeft. Heb je echter al wat ervaring met Twitter en Internet Marketing, dan ken je alles wat Ramses in deze cursus vertelt wel. Het helpt je hoogstens bij je “oh ja!” momentjes. Toch is het wel een leuke cursus om te bekijken. Voor 37 euro zal er vast iets tussen zitten wat je toch nog niet wist. De basis die Ramses verteld is namelijk wel erg compleet en jij zal vast nog wel wat kleine foutjes in je Twitter tactiek maken.
- Prijs
- Materiaal
- Kwaliteit
- Support